Reklamacje

 

Kupującemu przysługuj prawo do złożenia reklamacji, jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niesatysfakcjonująca. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.

Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

 

 WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY

1. Kupującemu przysługują 2 lata gwarancji. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

2. W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacji. Wzór formularza reklamacji można pobrać klikając poniższy link:

 POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI 

3. W formularzu reklamacji zawarte są podstawowe informacje odnośnie stwierdzonych wad produktu i dane umożliwiające dokonanie kontaktu z Klientem, w szczególności:

  • imię i nazwisko Reklamującego
  • adres do korespondencji
  • numer kontaktowy
  • datę zakupu / numer zamówienia
  • rodzaj reklamowanego towaru
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
  • żądanie Reklamującego

 

SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ 

1. Spakuj reklamowany produkt, prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce.

2. Dołącz zgłoszenie reklamacyjne.

3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu. Może to być na przykład paragon fiskalny, kopia paragonu fiskalnego lub faktury, wydruk z karty płatniczej, numer zamówienia. Taka informacja będzie pomocny w ustaleniu daty sprzedaży, ceny sprzedanego produktu.

 

 WYŚLIJ PRZESYŁKĘ 

1. Prosimy o nieprzesyłanie przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy.

2. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.

3. Wyślij przesyłkę na adres:

Ledrin Sp. z o.o.

ul. Vetterów 6a

20-277 Lublin

z dopiskiem "reklamacja".

 

ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamacji wraz z opisem przyczyn reklamacji.

2. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji (gdy nie będzie możliwa naprawa, wymiana lub zwrot gotówki) towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji niezgodnie z żądaniem Klienta, Klient może zwrócić się do Sprzedającego o ponowne rozpatrzenie reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl